הרב הראשי נפגש עם ראש ממשלת הונגריה | תיעוד

בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב הראשי נפגש עם ראש ממשלת הונגריה | תיעוד

הרב הראשי הודה לראש הממשלה אורבן על התמיכה העקבית של ממשלת הונגריה במדינת ישראל באיחוד האירופי ובאו"ם ועל ההצבעה העקבית לטובתה של ישראל

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו הגיע היום (חמישי) לפגישה בלשכתו של ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן. הביקור מגיע כהמשך לביקורו של ראש הממשלה ההונגרי בלשכתו של הרב הראשי לפני שלוש שנים בביקורו בארץ.

הרב הראשי הגיע אמש להונגריה לביקור בזק בקהילות היהודיות לקראת הימים הנוראים, הביקור התקיים ביוזמת הרב שלמה כובש הרב הראשי של איגוד הקהילות שומרי תורה -אמי"ך ובהשתתפות הרב אריה גולדברג מנכ"ל מרכז רבני אירופה. במהלך הביקור סייר הרב הראשי בקהילות בדברעצן ובבודפשט וכן העתיר בתפילה בציונו של ר׳ ישעיה בן ר׳ משה בקרעסטיר.

היום (חמישי) הגיע הרב הראשי למעונו של ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן. במהלך הפגישה שנמשכה שעה ארוכה והשתתפו בה גם הרב הרב הראשי של איגוד הקהילות שומרי תורה -אמי"ך שלמה כובש, נידונו צרכי הקהילות היהודיות בהונגריה והמצב בהונגריה בכלל. אורבן פירט בפני הרב הראשי את הקשיים איתם מתמודד העם ההונגרי כחלק מהמשבר הכלכלי הקשה שעובר על אירופה בימים אלו וביקש את ברכתו של הרב הראשי לעתיד טוב לעם ההונגרי.

הגר"ד לאו שיבח את הפעילות הרבה של ממשלת הונגריה בתמיכה בקהילות היהודיות וסיוע בשימור ההיסטוריה הארוכה של יהדות הונגריה וביקש מראש הממשלה ההונגרי להמשיך בכך.

הרב הראשי הודה לראש הממשלה אורבן על התמיכה העקבית של ממשלת הונגריה במדינת ישראל באיחוד האירופי ובאו"ם ועל ההצבעה העקבית לטובתה של ישראל.



0 תגובות